Selamat Datang di Budak Conan

WAJIB BACA! Tiket Flight Free, Tawaran Buka Pada 9 Jan Sahaja.

Tuesday 8 January 20130 comments


Sempena Pelancaran Program Integrasi 1Malaysia Bersama AirAsia yg disempurnakan oleh YAB Perdana Menteri Malaysia, Dato' Seri Najib Tun Razak, AirAsia memberikan tiket PERCUMA sebanyak 10,000 tempat duduk.


Tempahan hanya dibuka SATU hari sahaja iaitu ESOK (9 JAN 2013) untuk penerbangan antara 14 JAN hingga 4 FEB 2013. Confirm 12.00 T/mlm nanti line jem punyer!! hehehe..

Yang menarik jugak, pesawat Air Asia nie dicat dengan suasana kemeriahan 1Malaysia dengan logonya tertera sekali. PM juga naik flight nie dari Subang Airport ke Kuantan.. Pssssttt!!! 1st PM yg naik AirAsia beb!! korang ingat PM xnaik AirAsia kew.. hehe

OK, BC nak ucapkan gud luck la kat korang nak nk berjuang mlm nie.. Chaiyookk!!!!

Share this article :

Post a Comment

Penafian - Budak Conan tidak akan bertanggungjawab atas segala komen2 pelawat. Setiap komen adalah dari peribadi individu terbabit dan tak ada kena mengena dengan Budak Conan. Walaubagaimanapun sebarang komen yang mendapat bahtahan dari pelawat lain, Budak Conan akan pertimbangkan delete komen terbabit demi menjaga keharmonian pelawat secara keseluruhannya terutama komen lucah & iklan.

 
Support : Cara Gampang | Creating Website | Johny Template | Mas Templatea
Copyright © 2013. Budak Conan - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Modify by CaraGampang.Com
Proudly powered by Blogger