Selamat Datang di Budak Conan

Deepak 'Bogelkan' Rafizi

Wednesday 9 January 20130 comments


Isu pendedahan berkenaan dokumen penting yang didakwa milik syarikat Deepak kononnya beliau membeli barangan kemas bernilai jutaan ringgit oleh Pengarah Strategik PKR, Rafizi rupanya banyak auta dan banyak spin. Deepak menjelaskan semua itu adalah palsu. Deepak dalam sidang medianya semalam meluahkan rasa kekecewaan terhadap sikap Rafizi yang lebih byk spin dari mendedahkan cerita sebenar.

Seperti yang diceritakan oleh Deepak, Rafizi seolah2 'lebih kuah dari nasi' apabila bercerita seolah-olah dia yang berada dalam situasi itu. Deepak yg terlibat secara langsung dari awalnya menafikan dan tegas mengatakan Rafizi byk spin.

BC malas nak cakap lebih,jom kita dengar sendiri kata-kata Deepak kepada Rafizi & Anwar Ibrahim.


Share this article :

Post a Comment

Penafian - Budak Conan tidak akan bertanggungjawab atas segala komen2 pelawat. Setiap komen adalah dari peribadi individu terbabit dan tak ada kena mengena dengan Budak Conan. Walaubagaimanapun sebarang komen yang mendapat bahtahan dari pelawat lain, Budak Conan akan pertimbangkan delete komen terbabit demi menjaga keharmonian pelawat secara keseluruhannya terutama komen lucah & iklan.

 
Support : Cara Gampang | Creating Website | Johny Template | Mas Templatea
Copyright © 2013. Budak Conan - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Modify by CaraGampang.Com
Proudly powered by Blogger