Selamat Datang di Budak Conan

Saya Mimpi Kiamat

Tuesday 1 January 20130 comments



“Baru-baru ni saya bermimpi mengenai hari kiamat. Dalam mimpi itu, saya menuju ke masjid dan secara tiba-tiba ada banyak batu jatuh dari langit.

“Saya sangat takut dan terus mencari mama tetapi mama tiada. Ahli keluarga yang lain juga tidak ada. Apabila tersedar saya terus mencari mama dan menangis.

“Mama terkejut dan hairan kenapa saya menangis. Saya katakan yang saya mimpi mengenai hari kiamat,”

Itu lah antara luahan Ezlisa Loy atau nama sebenarnya Nurul Ezlisa Loy Ahmad Sabri, 17 yang merupakan pelakon remaja kepada MStar Online,

Beliau yg baru je tamat pengmbaran telefilem berjudul Puteri & Putera Hodoh kini menukar penampilan dgn mengenakan tudung. Kata Ezlisa Loy,mimpi nie bukan first time dtg, tapi nie dh berkali-kali..

Ape2 pun,alhamdulillah la kalu mengambil iktibar dari mimpi yg dia alami. Semoga ia terus kekal dan istiqamah. Dengar cerita syarat nk berlakon pasni pun kena la watak yg bertudung.. Caiyalah!

Semoga Allah s.w.t terus memberikah hidayahNya juga kepada hamba-hambaNya yg lain..
Share this article :

Post a Comment

Penafian - Budak Conan tidak akan bertanggungjawab atas segala komen2 pelawat. Setiap komen adalah dari peribadi individu terbabit dan tak ada kena mengena dengan Budak Conan. Walaubagaimanapun sebarang komen yang mendapat bahtahan dari pelawat lain, Budak Conan akan pertimbangkan delete komen terbabit demi menjaga keharmonian pelawat secara keseluruhannya terutama komen lucah & iklan.

 
Support : Cara Gampang | Creating Website | Johny Template | Mas Templatea
Copyright © 2013. Budak Conan - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Modify by CaraGampang.Com
Proudly powered by Blogger