Selamat Datang di Budak Conan

Kanak-Kanak Maut, 300 Lagi Cedera.

Tuesday 1 January 20130 comments



MANILA -- Seorang budak lelaki berusia empat tahun meninggal dunia selepas sengaja ditembak ketika bermain berhampiran rumah mereka di Mandaluyong City semasa pesta Sampean yg meriah Tahun Baru, polis melaporkan.
Pegawai Polis Mandaluyong City berkata Ranjelo Nemor sengaja ditembak di belakang semasa bermain di Blok 26, Barangay Addition Hills. Beliau berkata, senjata api yang digunakan adalah senapang patah buatan sendiri juga dikenali oleh rakyat tempatan sebagai "sumpak." -- Philstar.com

BERITA PENUH > KLIK SINI

Mcm2 perkara pelik yang berlaku diluar sana. Kebiasaannya kedatangan tahun baru kita sambut dengan penuh kemeriahan tapi berbeza didunia luar. Lahir rase bersyukur aku hidup sebagai rakyat Malaysia yang kita tahu hakikatnya betapa amannya kehidupan disini.

Ade org kate,kat luar sana bertembak2 lain. Kat sini bertembak2 jugak tp lain jadinyer..
Sana bertembak2, org makin kurang,sini bertembak2 bertambah orgnya.. hahahaha..

Ambik iktibar,amal & sampaikan..

Share this article :

Post a Comment

Penafian - Budak Conan tidak akan bertanggungjawab atas segala komen2 pelawat. Setiap komen adalah dari peribadi individu terbabit dan tak ada kena mengena dengan Budak Conan. Walaubagaimanapun sebarang komen yang mendapat bahtahan dari pelawat lain, Budak Conan akan pertimbangkan delete komen terbabit demi menjaga keharmonian pelawat secara keseluruhannya terutama komen lucah & iklan.

 
Support : Cara Gampang | Creating Website | Johny Template | Mas Templatea
Copyright © 2013. Budak Conan - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Modify by CaraGampang.Com
Proudly powered by Blogger