Selamat Datang di Budak Conan

Panglima ATM Turun Medan Bersama Anak Muda di Zon Utara & Lasak #FBP2015

Sunday 24 May 20150 comments

Para pengunjung hari terakhir Festival Belia Putrajaya 2015 dikejutkan dengan kehadiran Panglima Angkatan Tentera Malaysia, Jeneral Tan Sri Dato' Sri Zulkifeli Mohd Zin yang tidak melepaskan peluang untuk melihat kemeriahan #FBP2015 yang sedang berlangung di Putrajaya.

Lawatan Walkabout Panglima ATM diiringi oleh Datuk Jamil bin Salleh, Ketua Setiausaha Kementerian Belia dan Sukan serta Encik Nor Azli bin Mohamad Daud, CEO Festival Belia Putrajaya.

Sesi walkabout bermula di tapak Putrajaya Redah 4x4 diikuti dengan Pavilion Puncak KBS yang terletak dihadapan bangunan Pejabat Peguam Negara. Ketika di tapak Putrajaya Redah 4x4, mereka sempat melihat aksi peserta pertandingan mempamerkan kehebatan dan kemahiran meredah rintangan yang mencabar menggunakan kenderaan pancuan 4 roda.

Di Booth Rakan Muda yang terdapat di Pavilion Puncak KBS, Tan Sri Panglima dan Datuk KSU beramah mesra dengan staf pempamer dan belia. Kesempatan itu juga mereka melihat portal Rakan Muda berwajah baru yang telah dilancarkan oleh YB KJ semalam. Kedua-dua VIP sempat juga mencuba bakat mereka dalam bidang animasi ketika melawat booth berkenaan.

Sebelum melawat ke Zon lain, Tan Sri Panglima ke Booth IKBN dinama seluruh IKBN seluruh negara datang ke Putrajaya untuk mempamerkan bakat kemahiran yang diajar kepada belia di IKBN masing-masing. Tan Sri Panglima tidak melepaskan peluang untuk mencuba "Urutan Korporat" di booth Urutan Sukan. Beliau juga sempat berseloroh, "Kalau letak (massage chair) kat MINDEF, memang laku ni".













Share this article :

Post a Comment

Penafian - Budak Conan tidak akan bertanggungjawab atas segala komen2 pelawat. Setiap komen adalah dari peribadi individu terbabit dan tak ada kena mengena dengan Budak Conan. Walaubagaimanapun sebarang komen yang mendapat bahtahan dari pelawat lain, Budak Conan akan pertimbangkan delete komen terbabit demi menjaga keharmonian pelawat secara keseluruhannya terutama komen lucah & iklan.

 
Support : Cara Gampang | Creating Website | Johny Template | Mas Templatea
Copyright © 2013. Budak Conan - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Modify by CaraGampang.Com
Proudly powered by Blogger