Selamat Datang di Budak Conan

Gempar! Anak Kecil Tak Berdaya Bantu Ibu Dipukul Kejam Dalam Lif

Wednesday 14 August 20131comments


Satu video CCTV yang menggemparkan telah disebarkan melalui laman sosial yang memaparkan seorang wanita dipercayai Isteri yang menjadi mangsa pukul seorang lelaki yang dipercayai Suaminya.

Kejadian itu berjaya dirakam oleh CCTV di dalam lif dilokasi yang tidak diketahui. Lebih mengejutkan,wanita terbabit dipukul dan diterajang tanpa belas kasihan di depan kanak-kanak yang dipercayai anak mereka.

Video yang memaparkan kisah malang ini BC dapat di sebuah akaun FB yang berkongsi kisah ini.
Sedey beb! Wanita diperlakukan macam tu depan anak-anak.. Jangan la kejam sangat. Ingat la anak-ana yang duk depan tu sama.

Kalau CCTV nie ade rakam suara, entah apa jeritan dan suara yang keluar dari anak kecil ini. Paling buat  BC rase sedih bile melihat anak kecil telah mendekati wanita terbabit seolah-olah untuk membantu namun apekan daya.



BC harap lelaki ini didakwa dan dikenakan tindakan yang wajar. Berat mata memandang, tak dapat nak bayangkan macam mana perasaan anak-anak kecil itu mase berlaku perkara nie.

KAMI ANAK MUDA TOLAK KEGANASAN!!


Share this article :

+ comments + 1 comments

Anonymous
15 August 2013 at 21:55

Kalau dah tak suka isteri tu lepaskan sajelah knapa lah sangat agresif. Dia ambil anak2, dah dikembalikan ke?

Kata dah ada isteri baru, oleh itu jangan lah kacau keluarga yg dia telah tinggalkan. Dahlah tak bertanggung jawab jadi samseng pula.

Post a Comment

Penafian - Budak Conan tidak akan bertanggungjawab atas segala komen2 pelawat. Setiap komen adalah dari peribadi individu terbabit dan tak ada kena mengena dengan Budak Conan. Walaubagaimanapun sebarang komen yang mendapat bahtahan dari pelawat lain, Budak Conan akan pertimbangkan delete komen terbabit demi menjaga keharmonian pelawat secara keseluruhannya terutama komen lucah & iklan.

 
Support : Cara Gampang | Creating Website | Johny Template | Mas Templatea
Copyright © 2013. Budak Conan - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Modify by CaraGampang.Com
Proudly powered by Blogger