Selamat Datang di Budak Conan

#PRKKualaBesut : Hari Mengundi.. Biar Betul nie!!

Wednesday 24 July 20130 comments


Tanggal 24 Julai 2013 menjadi saksi buat warga pengundi Kuala Besut apabila mereka sekali lagi keluar untuk mengundi bagi memilih wakil rakyat bagi Dewan Undangan Negeri (DUN) tidak lama selepas Pilihanraya Umum Ke-13. Pilihanraya Kecil DUN Kuala Besut diadakan selepas kematian ADUN sebelum ini iaitu Dr A. Rahman akibat masalah kesihatan.

Warga pengundi dilihat keluar awal bagi menunaikan kewajipan sebagai seorang warga negara di pusat-pusat pembuangan undi. Sebanyak lapan pusat mengundi dibuka oleh Suruhanjaya Pilihanraya (SPR) iaitu Sek. Keb. Pulau Perhentian, Sek. Keb Kg. Nail, Sek. Men. Keb, Kuala Besut, Sek. Keb. Alor Peroi, Sek. Keb. Kg. Nangka, Sek. Keb. Kg Baharu, Sek Keb Bukit Puteri manakala Dewan Serbaguna TUDM Gong Kedak pula bagi pengundian awal baru-baru ini.

Kesemua pusat mengundi dibuka dari jam 8.00 pagi tadi dan akan ditutup jam 5.00 petang kecuali Sek. Keb. Pulau Perhentian yang akan ditutup lebih awal iaitu jam 3.00 petang.

Sehingga jam 11.00 pagi tadi, seramai.... BACA LAGI + GAMBAR
Share this article :

Post a Comment

Penafian - Budak Conan tidak akan bertanggungjawab atas segala komen2 pelawat. Setiap komen adalah dari peribadi individu terbabit dan tak ada kena mengena dengan Budak Conan. Walaubagaimanapun sebarang komen yang mendapat bahtahan dari pelawat lain, Budak Conan akan pertimbangkan delete komen terbabit demi menjaga keharmonian pelawat secara keseluruhannya terutama komen lucah & iklan.

 
Support : Cara Gampang | Creating Website | Johny Template | Mas Templatea
Copyright © 2013. Budak Conan - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Modify by CaraGampang.Com
Proudly powered by Blogger