Selamat Datang di Budak Conan

#PRKKualaBesut : Gambar Hok Buat PAS Jadi Gilo!

Sunday 14 July 20130 comments


HILANG modal utama untuk menipu rakyat dalam pilihanraya kecil Kuala Besut yang bakal berlangsung 24 Julai nanti, PAS cuba mengalih perhatian dengan mengada-ngadakan cerita kononnya Menteri Besar Terengganu, Datuk Seri Ahmad Said dan Ahli Parlimen Besut yang juga Menteri Pendidikan II, Datuk Seri Idrus Jusuh bergaduh dalam soal penentuan calon.

Hakikatnya yang boleh dilihat hampir semua orang disini, Ahmad Said dan Idris Jusuh macam belangkas, dimana ada Ahmad Said, disitu jugalah ada Idris Jusuh. Pendek kata, dimana ada Ahmad Said, disitulah ada Idris Jusuh.

Berbuka puasa bersama, minum teh bersama, melawat pengundi bersama dan sebagainya, nak kata bergaduh macam mana?


Tapi macam itulah pendekatan politik PAS kalau semua orang nak tahu, tak habis-habis dengan adu domba sesama Islam, walaupun di bulan Ramadhan yang pernuh berkat macam ini.

Maklumat yang penulis dapat mengatakan, PASlah yang sebenarnya..... BACA LAGI
Share this article :

Post a Comment

Penafian - Budak Conan tidak akan bertanggungjawab atas segala komen2 pelawat. Setiap komen adalah dari peribadi individu terbabit dan tak ada kena mengena dengan Budak Conan. Walaubagaimanapun sebarang komen yang mendapat bahtahan dari pelawat lain, Budak Conan akan pertimbangkan delete komen terbabit demi menjaga keharmonian pelawat secara keseluruhannya terutama komen lucah & iklan.

 
Support : Cara Gampang | Creating Website | Johny Template | Mas Templatea
Copyright © 2013. Budak Conan - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Modify by CaraGampang.Com
Proudly powered by Blogger