Selamat Datang di Budak Conan

Lepas 23 Tahun Jadi MB, Nik Aziz Kata Rakyat Kelantan Kedekut

Friday 19 July 20130 comments


Persoalan selama ini terjawab kenapa selama 23tahun Nik Aziz menjadi Menteri Besar Kelantan kurang pembangunan dan kurang membina masjid. PRK N1 Kuala Besut semalam menyaksikan akhirnya Nik Aziz menjawab segala persoalannya. Dalam ceramah kempen untuk calon PAS Kuala Besut di Kampung Beris Pak Abu, akhirnya beliau menjawab sambil membuka pekung sendiri. Nik Aziz dengan selamba mengakui selama ini pembangunan di Kelantan terbina atas ehsan Kerajaan Pusat.

Mengakui masjid dibina peruntukan Kerajaan Pusat dan selamba kata "masjid dia bina tapi tak sembahyang" sungguh hebat dan sungguh tinggi ilmu Nik Aziz dari ilmu mengajar agama hingga ilmu menilik menggunakan air dalam mangkuk kerana sesuka hati mengatakan pemimpin BN hanya membina masjid tapi tidak sembahyang.... mata Nik Aziz ada di mana-mana ke?

Mengakui pembangunan dari Kerajaan Pusat yang ditadbir BN. Tapi liciknya beliau menyalahkan Kerajaan Pusat dan mengatakan Kerajaan Pusat telah mengajar rakyat Kelantan menjadi kedekut. Apa yang menariknya Nik Aziz mengatakan.... BACA LAGI
Share this article :

Post a Comment

Penafian - Budak Conan tidak akan bertanggungjawab atas segala komen2 pelawat. Setiap komen adalah dari peribadi individu terbabit dan tak ada kena mengena dengan Budak Conan. Walaubagaimanapun sebarang komen yang mendapat bahtahan dari pelawat lain, Budak Conan akan pertimbangkan delete komen terbabit demi menjaga keharmonian pelawat secara keseluruhannya terutama komen lucah & iklan.

 
Support : Cara Gampang | Creating Website | Johny Template | Mas Templatea
Copyright © 2013. Budak Conan - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Modify by CaraGampang.Com
Proudly powered by Blogger