Selamat Datang di Budak Conan

Nik Aziz Bina Batu Asas Termahal Dunia?

Sunday 31 March 20130 comments


Bukan main gah lagi Nik Aziz semalam di majlis perasmian batu asas Stadium baru kelantan. Dengan perletakan batu asas semalam maka,bertambahlah koleksi batu asas dalam 'galeri' projek batu asas kelantan.

PRU13 akan kita hadapi bila-bila masa sahaja, dengan majlis yang begitu 'gimik' sebegini,nescaya ia hanya agenda Nik Aziz untuk menarik undi dari peminat bola sepak kelantan. Kita semua tahu,begitu ramai penyokong fanatik pasukan bola sepak di Kelantan dan kesempatan ini diambil oleh Nik Aziz untuk menarik undi mereka.

Kenapa nak pilihanraya,tiba-tiba buat majlis gimik sebegini? Bagaimana dengan batu asas projek2 sebelum nie? Ade yang jadi batu nisan sehinggakan kerajaan pusat bantu Rakyat Kelantan buat projek itu tapi apa kerajaan kelantan buat?

Masihkah kau ingat projek Lebuhraya Rakyat? juga hanya tinggal batu nisan.. Opsss,mane hilang duit yang orang derma tu ya?



Berita yang Harakah keluarkan memang mengejutkan apabila Nik Aziz berjaya meletakkan batu asas yang paling MAHAL di dunia! Nilainya mencecah RM237 Juta beb! Giler... Membazir!!!


Wahai Nik Aziz. ingatlah!
Rakyat merana jalan dok berape molek..
Rakyat merana asyik kotor..
Pemimpin hanya tahu bazirkan duit sahaja.

#TukarKelantan
Share this article :

Post a Comment

Penafian - Budak Conan tidak akan bertanggungjawab atas segala komen2 pelawat. Setiap komen adalah dari peribadi individu terbabit dan tak ada kena mengena dengan Budak Conan. Walaubagaimanapun sebarang komen yang mendapat bahtahan dari pelawat lain, Budak Conan akan pertimbangkan delete komen terbabit demi menjaga keharmonian pelawat secara keseluruhannya terutama komen lucah & iklan.

 
Support : Cara Gampang | Creating Website | Johny Template | Mas Templatea
Copyright © 2013. Budak Conan - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Modify by CaraGampang.Com
Proudly powered by Blogger