Selamat Datang di Budak Conan

[KRISIS LAHAD DATU] TERKINI! PM Sedang Mengadakan Sidang Media

Thursday 7 March 20130 comments


Perdana Menteri Malaysia mengadakan sidang media di Pusat Media, Felda Residence.


Antara intipasti sidang media:-

:. PM beri keyakinan rakyat Sabah soal keselamatan kerajaan akan lakukan apa saja.

:. PM Umum Kawalan Keselamatan Khusus dari Kudat Ke Tawau

:. Menambah 5 Batalion Polis Tentera dan Polis untuk memberi keyakinan kepada rakyat sabah bahawa kedaulatan Negara Khususnya di Sabah akan dipertahankan Habis-habisan

:. Malaysia mahu penceroboh filipina di Sabah serah diri dan letak senjata sebelum menimbang sebarang  tawaran gencata senjata.

:. Presiden Filipina (Aquino) telah hubungi untuk mendapatkan pendirian atau reaksi Malaysia. Saya beritahu mereka mesti letak senjata tanpa syarat dan senjata diserahkan kepada anggota keselamatan Malaysia.

:. Telah berjumpa denan pemimpin-pemimpin Suluk warganegara Malaysia di Tawau yang berikrar untuk taat setia kepada kerajaan pusat dan negeri , mengutuk tindakan pengganas, dan tidak akan membantu kumpulan pengganas ini

SUMBER: KELAB PENYOKONG PDRM & BELIA BANGKIT


Share this article :

Post a Comment

Penafian - Budak Conan tidak akan bertanggungjawab atas segala komen2 pelawat. Setiap komen adalah dari peribadi individu terbabit dan tak ada kena mengena dengan Budak Conan. Walaubagaimanapun sebarang komen yang mendapat bahtahan dari pelawat lain, Budak Conan akan pertimbangkan delete komen terbabit demi menjaga keharmonian pelawat secara keseluruhannya terutama komen lucah & iklan.

 
Support : Cara Gampang | Creating Website | Johny Template | Mas Templatea
Copyright © 2013. Budak Conan - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Modify by CaraGampang.Com
Proudly powered by Blogger