Selamat Datang di Budak Conan

Azam 2013 Personaliti Bola Sepak Malaysia

Wednesday 2 January 20130 comments



Pahit manis bola sepak Malaysia telah dilalui pada tahun 2012. Dari kemenangan treble oleh pasukan Kelantan hingga ke kegagalan Harimau Malaya mempertahankan kejuaraan Piala Suzuki AFF.
Apakah azam tahun baru personaliti bola sepak Malaysia?

"Azam tahun 2013 saya adalah untuk membantu Selangor menjulang sekurang-kurangya satu piala. Selain itu saya jugak berharap dapat memainkan peranan untuk membawa Malaysia ke pusingan akhir Piala Asia 2015," pemain pertahanan Selangor, Mahali Jasuli.

"Azam saya adalah untuk memenangai semua piala yang boleh bersama Johor Darul Takzim. Saya ingin hargai hidup saya dan menikmatinya. Saya berharap tahun baru ini akan bermula dengan baik," penyerang Johor Darul Takzim, Safee Sali.

"Pada tahun baru ini saya berazam untuk membantu Kelantan kekalkan kejuaraan treble dan membawa Malaysia ke pusingan akhir Piala Asia 2015. Selain itu, saya ingin hidup bahagia dengan isteri saya," penjaga gol Kelantan, Khairul Fahmi.

"Saya harap di tahun baru ini saya dapat berjaya dalam bola sepak dan sentiasa diberkatiNya dan dengan jika ada rezeki saya harap dapat membantu ATM mencapai matlamat untuk memenangi piala," pertahanan ATM, Shukor Adan.

"Azam 2013 adalah untuk mengekalkan pingat emas Sukan SEA dan saya berharap agar lebih ramai pemain Harimau Muda A yang akan beraksi untuk negara dan juga di luar negara," jurulatih Harimau Muda, Ong Kim Swee.

- ESPNStar
Share this article :

Post a Comment

Penafian - Budak Conan tidak akan bertanggungjawab atas segala komen2 pelawat. Setiap komen adalah dari peribadi individu terbabit dan tak ada kena mengena dengan Budak Conan. Walaubagaimanapun sebarang komen yang mendapat bahtahan dari pelawat lain, Budak Conan akan pertimbangkan delete komen terbabit demi menjaga keharmonian pelawat secara keseluruhannya terutama komen lucah & iklan.

 
Support : Cara Gampang | Creating Website | Johny Template | Mas Templatea
Copyright © 2013. Budak Conan - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Modify by CaraGampang.Com
Proudly powered by Blogger