Selamat Datang di Budak Conan

#FBP2015 : Keayuan & Aksi Memukau Fariha Buat Pengunjung Cair & Terpukau!

Saturday 23 May 20151comments

Lelaki mane yang tak cair kalu tengok penampilan dan keayuan Fariha di pentas Chillex Zone? Nama Norhazwani menjadi sebutan apabila beliau menjadi juara dalam pertandingan Muslimah
Anggun yang dianjurkan oleh Puspanita dan Dara.com.

Bertempat di Pavilion Chillex Zone, pertandingan ini berjaya menarik penyertaan 27 peserta walaupun pihak penganjur hanya membuka penyertaan sebanyak 20 orang peserta sahaja. Namun, disebabkan sambutan yang cukup hangat mereka tetap menerima penyertaan walaupun melebihi 20 orang.

Pertandingan ini terbahagi kepada dua kategori iaitu "Makeup Artist" dan "Talent". Bagi kategori "Mackup Artist", Johan dirangkul oleh Aidatul Saliza Bt Mohamad Alias @ Ayit. Naib Johan pula dimenangi oleh Fakhrani Nur Bt Abdul Rahman manakala tempat ketiga pula jatuh kepada Shahrina Bt Arafat Paramanandam.

Bagi kategori yang menjadi tarikan pengunjung iaitu kategori "Talent", Naidatul Fariha Bt Mat Nick berjaya merangkul tempat johan diikuti Dayang Siti Norlizah Bt Abdul Liman mendapat tempat kedua dan tempat ketiga diisi oleh Hamizah Bt Anuar.

Dengan penganjuran pertandingan ini, bakat-bakat anak muda dapat dicungkil dan diketengahkan selaras dengan tema Festival Belia Putrajaya 2015 iaitu "Talent Showcase". BC ucapkan tahniah kepada muslimah-muslimah yang berjaya.












Share this article :

+ comments + 1 comments

27 May 2015 at 09:39

Hal yang tidak pernah terbayankan kini menjadi kenyataan dengan keluargaku,,,untuk AKI.NAWE kami ucapkan banyak terimakasih karna berkat bantuannya ALHAMDULILLAH keluarga kami bisa lepas dari hutang dan masalah,karna nomor “GHOIB”untuk pasang togel,hasil ritual KI NAWE meman benar2 merubah nasib kami hanya sekejap,dan disitulah aku berkesempatan kumpulkan uang untuk buka usaha kembali,karna baik rumah sudah disita,,warung makan jg sudah bangkrut,,tapi itu semua aku masih tetap bertahan hidup dengan anak istriku,,walau cuma kontrak tapi aku tetap bersabar dan akhirnya KI NAWE lah yang bisa merubah nasib kami..KI NAWE orang paling bersejarah kepada keluarga saya…!!! Kepada teman2 yang di lilit hutang dan ingin merubah nasib baik dari pada sekaran HBG: 085=218=379=259=AKI NAWE,dengan penuh harapan INSYAH ALLAH pasti tercapai dan sudah terbukti.







Post a Comment

Penafian - Budak Conan tidak akan bertanggungjawab atas segala komen2 pelawat. Setiap komen adalah dari peribadi individu terbabit dan tak ada kena mengena dengan Budak Conan. Walaubagaimanapun sebarang komen yang mendapat bahtahan dari pelawat lain, Budak Conan akan pertimbangkan delete komen terbabit demi menjaga keharmonian pelawat secara keseluruhannya terutama komen lucah & iklan.

 
Support : Cara Gampang | Creating Website | Johny Template | Mas Templatea
Copyright © 2013. Budak Conan - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Modify by CaraGampang.Com
Proudly powered by Blogger