Selamat Datang di Budak Conan

Cina Biadap, Buat Salah Polis Jugak Disalahkan

Thursday, 21 November 20133comments


Dunia media sosial sekali lagi digemparkan dengan video rakaman yang mencerminkan kebodohan diri sendiri si perakam yang berlaga 'pandai' namun tindakan beliau sendiri mengundang nasib yang malang sepertimana kes bini mat yo sebelum nie.

Mungkin cina nie tak ambik pengajaran ape yang berlaku sebelum nie namun BC respek giler kat abang polis nie. Walaupun diprovoke dengan kebodohan cina nie namun beliau tetap steady dan senyum.

Tindakan cina yang merakam video ini mengundang tohmahan dan respon negatif dari orang ramai terutama di media sosial terutama di facebook malah tak kurang juga di forum-forum.

BC malas nak cerita panjang tentang tindakan kurang biadap si perakan yg dipercayai berbangsa cina nie. Korang tengok la sendiri video nie..


Buat abang2 dan kakak polis diluar sana, teruskan perjuangan anda.
KAMI BERSAMA ANDA!!
Share this article :

+ comments + 3 comments

28 November 2013 18:46

See how cool the officer is. Good job officer, that's the best way to handle such offenders. We need more officers like you!!

Anonymous
3 December 2013 15:16

padahal dh jelas sebut tak pakai belt..lg tanya apa salah secara details...

-smh-

Anonymous
12 December 2013 06:22

Cina ni memang bodoh,tk skola melayu agak nya,belajar kat skola cina tu sbb tak tau bahasa..lu balik tong san la or tong sampah....babi pya cina.respect lu abg trafic

Post a Comment

Penafian - Budak Conan tidak akan bertanggungjawab atas segala komen2 pelawat. Setiap komen adalah dari peribadi individu terbabit dan tak ada kena mengena dengan Budak Conan. Walaubagaimanapun sebarang komen yang mendapat bahtahan dari pelawat lain, Budak Conan akan pertimbangkan delete komen terbabit demi menjaga keharmonian pelawat secara keseluruhannya terutama komen lucah & iklan.

 
Support : Cara Gampang | Creating Website | Johny Template | Mas Templatea
Copyright © 2013. Budak Conan - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Modify by CaraGampang.Com
Proudly powered by Blogger