Selamat Datang di Budak Conan

Untung la sape Wanita... Tak cayer tanya Shabery Cheek

Monday 22 July 20130 comments


Kerajaan Barisan Nasional (BN) tetap mengiktiraf golongan wanita di negara yang turut menyumbang kepada pembangunan negara dari segi politik dan sosial, kata Menteri Komunikasi dan Multimedia, Datuk Seri Ahmad Shabery Cheek.

"Sejak merdeka hinggalah hari ini ramai golongan wanita di Malaysia mampu menyandang jawatan tertinggi dalam pelbagai bidang penting dalam kerajaan," katanya ketika menghadiri majlis berbuka puasa bersama 32 ibu tunggal dan 62 anak yatim di Kuala Besut semalam.

Turut hadir Timbalan Ketua Setiausaha Kementerian Komunikasi dan Multimedia Datuk Dr Rothiah Omar dan Ketua Pengarah Penyiaran Datuk Nor Hayati Ismail.

Ahmad Shabery berkata sebagai kerajaan, BN tidak pernah menafikan hak wanita dalam setiap bidang termasuk politik.

"Tidak dinafikan golongan hawa ini..... BACA LAGI
Share this article :

Post a Comment

Penafian - Budak Conan tidak akan bertanggungjawab atas segala komen2 pelawat. Setiap komen adalah dari peribadi individu terbabit dan tak ada kena mengena dengan Budak Conan. Walaubagaimanapun sebarang komen yang mendapat bahtahan dari pelawat lain, Budak Conan akan pertimbangkan delete komen terbabit demi menjaga keharmonian pelawat secara keseluruhannya terutama komen lucah & iklan.

 
Support : Cara Gampang | Creating Website | Johny Template | Mas Templatea
Copyright © 2013. Budak Conan - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Modify by CaraGampang.Com
Proudly powered by Blogger