Selamat Datang di Budak Conan

Selepas Rumah Dirompak, Cubaan 'Tikam' Khairy Jamaluddin Gagal

Thursday, 4 July 20130 comments


Sejak memegang tampuk kepimpinan Kementerian Belia & Sukan, ini kali pertama beliau diserang oleh pihak yang cuba melagakan dan memburukkan beliau. Walaupun YB KJ merupakan Menteri yang berdarah muda (orang kate darah muda nie,panas!), tapi beliau tetap tenang menjawap isu dan tuduhan tersebut sekaligus menangkisnya dengan mudah.

Slamber je YB KJ lempang balik tuduhan tu dalam FB beliau. BC malas nak cakap lebih, korang bace lah jawapan YB KJ..


Bagi pihak yang dok menggatal dok buat fitnah nie, udah-udah la tue. Takder faedah pun duk buat kerja-kerja macam tu. Baik bersama-sama bagi sumbangan pada pembangunan belia. 

Buat Menteri Belia & Sukan yang baru, bersabar lah.. Sudah rumah YB kena rompak , sekarang timbul hal nie plak terjadi. Yang pasti, anak muda sokong usaha2 YB yang cukup bersemangat meningkatkan usaha pembangunan belia. B

Share this article :

Post a Comment

Penafian - Budak Conan tidak akan bertanggungjawab atas segala komen2 pelawat. Setiap komen adalah dari peribadi individu terbabit dan tak ada kena mengena dengan Budak Conan. Walaubagaimanapun sebarang komen yang mendapat bahtahan dari pelawat lain, Budak Conan akan pertimbangkan delete komen terbabit demi menjaga keharmonian pelawat secara keseluruhannya terutama komen lucah & iklan.

 
Support : Cara Gampang | Creating Website | Johny Template | Mas Templatea
Copyright © 2013. Budak Conan - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Modify by CaraGampang.Com
Proudly powered by Blogger