Selamat Datang di Budak Conan

#PRKKualaBesut : Untung la Husam.. Makin Disayangi

Wednesday 17 July 20130 comments


Masuk hari ke empat tempoh berkempen di PRK N1 Kuala Besut suasana kian hambar untuk memenangkan Calon PAS Endut@Azlan@Che Long. Suasana agak suram dan Bilik Gerakan di 9 UPU yang dibuka oleh PAS agak sunyi bagai tidak berfungsi. Jika disoal soalan ini, pasti jawapan yg diterima adalah ahli PAS sibuk mengerjakan solat terawih dan tidak berpeluang untuk membantu jentera kempen.

Benarkah jawapan yang diberi sama seperti yang tersirat? Melalui tinjauan dan jawapan dari sembang-sembang kosong, sebenarnya terdapat beberapa unsur protest dan unsur boikot. Ada beberapa sebab yang jelas bermain dalam suasana kempen di PRK Kuala Besut ini. Antaranya seperti nama Hussam sendiri yang dilantik sebagai Pengarah Jentera bagi Parti Pas untuk PRK ini.

Seperti yang sedia maklum nama Hussam timbul apabila ianya adalah antara syarat utama yang diberikan oleh Che Long untuk bertanding menentang calon BN Tengku Zaihan Bin Che Ku Abd Rahman. Apakah lantikan Hussam ini benar-benar.... BACA LAGI 
Share this article :

Post a Comment

Penafian - Budak Conan tidak akan bertanggungjawab atas segala komen2 pelawat. Setiap komen adalah dari peribadi individu terbabit dan tak ada kena mengena dengan Budak Conan. Walaubagaimanapun sebarang komen yang mendapat bahtahan dari pelawat lain, Budak Conan akan pertimbangkan delete komen terbabit demi menjaga keharmonian pelawat secara keseluruhannya terutama komen lucah & iklan.

 
Support : Cara Gampang | Creating Website | Johny Template | Mas Templatea
Copyright © 2013. Budak Conan - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Modify by CaraGampang.Com
Proudly powered by Blogger