Selamat Datang di Budak Conan

[KRISIS LAHAD DATU] TERKINI! Gambar Penjenayah Sulu Yang Mati DiTangan Penduduk

Sunday 3 March 20137comments

Gambar Penjenayah Sulu seperti yang dilaporkan sebelum ini >> KLIK SINI



SUMBER: KLIK SINI
Share this article :

+ comments + 7 comments

hassan
3 March 2013 at 22:57

selepas ni diminta polis mengepung rumah anwar ,tian chua dan jefri kitingan

Anonymous
3 March 2013 at 23:04

apa hal ko ni...ni soal keselamatan negara...bukan politik r..resonable r kit bro..

Anonymous
3 March 2013 at 23:10

Berita baru...anggaran 100 penceroboh baru mendarat di Kg Binuang...kira kira 40km dari Lahad Datu

Anonymous
3 March 2013 at 23:25

perang habis-habisan malaysia....jaga negeri sabah.....

Anonymous
4 March 2013 at 04:34

kejadia di lahat datu adalah antara beberapa kejadian pencerobohan keatas sesebuah negara berdaulat yg berlaku didunia,lihat saja di PALESTIN.IRAQ,AFGHANISTAdan banyak lagi dan kini di negara kita sendiri.maka sebagai sebuah negara yang berdaulat adalah wajar semua orgyg mengaku sebagai rakyat malaysia mempertahankan nya dari sebarang bentuk pencerobohan dan ancaman.olih kerana negara kita mempunyai undang2 dan juga pasukan keselamatan ,maka adalah wajar pihak kerajaan yg memerintah melaksanakan tanggung jawab untuk mempertahankan negara kita mengikut saluran2 dan undang2 yg sudah tersedia ada..kita mempunyai pasukan keselamat yang bolih dikatakan antara yg terbaik di dunia,kita adat VAT 69 DAN JUGA KOMANDO GERAK KHAS yang terlatih.maka x perlulah kita nak kaitkan org2 tertentu atau mempolitikan issu ini.2 kali issu liwat pun x dapat dapat anda buktikan kesalahanya.rakyat kini boli berfikir dengan waras.rakyat mahu melihat tiap2 tuduhan itu dengan bukti2 yg kukuh.jangan jadi pak pandir....menang sorak tapi kampung tergadai. BEKAS ANGGOTA LLP INTEK PERTAMA BATALION 109 ,KEM JALAN AMPANG .

Anonymous
4 March 2013 at 04:54

KEPADA SEMUA AHLI KELUARGA ANGGOTA KESELAMATAN YG TERKORBAN SAYA KIRIM SALAM TAKZIAH.DAN JUGA AL-FATIHAH.SEMUGA ALLAH MENCUCURI RAHMAT KE ATAS ROH 2 MEREKA .MEREKA ADALAH WIRA2 NEGARA YG AKAN DI KENANG SEPANJANG ZAMAN KERANA JASA DAN KEBERANIAN MEREKA MEMPERTAHANKAN NEGARA YG TERCINTA. (YA ALLAH..TUHAN YG MENGUASAI SEKELIAN ALAM.KU POHONKAN KEAMPUNAN MU KEATAS MEREKA2
YG TELAH GUGUR SYAHID DALAM MEMPERTAHAN NEGARA INI DARI SEBARANG ANCAMAN DAN PERCEROBOHAN. ENGKAU TEMPATKAN MEREKA DIKALANGAN HAMBA2 MU YG ENGKAU KASIHI DAN TEMPATKAN MEREKA DIDALAM SYURGA MU JUGA.. YA ALLAH YA RAHMAN YA RAHIM....AMIN YA RABAL ALLAMI.Daripada Bekas anggota LLP BATALION 109.KEM Jalan Ampang.

4 March 2013 at 05:20

Anonymous 4:34 > Yg mempolitikkan hal nie Tian Chua. Saudara kena banyak mengkaji dan membaca. Byk fakta saudara salah. Yg diliwat dah dibuktikan berlaku dan aku tak tahu kenapa ko nak kaitkan dgn hal lahad datu.. no sense! Buke minda sket bro. Jgn jadi totok sgt..

Post a Comment

Penafian - Budak Conan tidak akan bertanggungjawab atas segala komen2 pelawat. Setiap komen adalah dari peribadi individu terbabit dan tak ada kena mengena dengan Budak Conan. Walaubagaimanapun sebarang komen yang mendapat bahtahan dari pelawat lain, Budak Conan akan pertimbangkan delete komen terbabit demi menjaga keharmonian pelawat secara keseluruhannya terutama komen lucah & iklan.

 
Support : Cara Gampang | Creating Website | Johny Template | Mas Templatea
Copyright © 2013. Budak Conan - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Modify by CaraGampang.Com
Proudly powered by Blogger