Selamat Datang di Budak Conan

[KRISIS LAHAD DATU] Jahanam! Pengganas Sulu Terus Guna Taktik Keji

Thursday 7 March 20130 comments


MANILA (UPDATED) - Kesultanan Sulu telah mengumumkan gencatan senjata segera di Sabah berikutan panggilan oleh Setiausaha Agung PBB Ban Ki-moon untuk menamatkan keganasan dan mula berdialog.

"Sultan (Jamalul Kiram III) memanggil gencatan senjata unilateral bermula jam 12:30 petang [Khamis]," kata jurucakap kesultanan Abraham Idjirani apabila berhadapan dengan wartawan di pejabat mereka di Kuala Lumpur.

Beliau berkata ini adalah daripada berhubung panggilan Ban untuk menamatkan keganasan di sana dan memelihara kehidupan.

Abraham Idjirani berkata pengumuman Kiram berdasarkan "memandangkan pembunuhan dilakukan oleh pihak berkuasa Malaysia terhadap 40 awam yang tidak bersalah semalam" di Lahad Datu. Beliau mendakwa operasi anggota keselamatan Malaysia turut mengorbankan bayi yang baru lahir di dalam penjara.

SUMBER: KERIS PUTERA


BC: Pengganas Sulu nie dilihat terus menggunakan taktik keji apabila membuat fitnah kepada Kerajaan Malaysia dan Anggota Keselamatan dengan menuduh pembunuhan 40 orang awam. Kelangsunga fitnah itu berterusan apabila pengganas sulu ini memainkan sentimen simpati dengan dakwaan palsu bahawa bayi baru lahir di bunuh di dalam penjara.

Menurut FAKTA, tiada sebuah penjara pun ada di LAHAD DATU. BC tidak hairan sekiranya langkah ini merupakan tipu muslihat ketiga yang cukup keji setelah 2 kali pihak pengganas sulu menggunakan taktik keji ke atas Anggota Keselamatan kit sebelum ini.

BC harap pihak anggota keselamata tidak memandang remeh gencatan sejata yang kononnya diumumkan oleh pengganas Sulu. Datang serang negara kita, lepas tu mereka buat ura-ura konon letak senjata pastu paksa anggota kita letak senjata.. Aloo!! Sekarang nie tanah bumi Malaysia.. Kalu kate gencatan senjata,berambus la dari tanah milik KAMI!! 


Share this article :

Post a Comment

Penafian - Budak Conan tidak akan bertanggungjawab atas segala komen2 pelawat. Setiap komen adalah dari peribadi individu terbabit dan tak ada kena mengena dengan Budak Conan. Walaubagaimanapun sebarang komen yang mendapat bahtahan dari pelawat lain, Budak Conan akan pertimbangkan delete komen terbabit demi menjaga keharmonian pelawat secara keseluruhannya terutama komen lucah & iklan.

 
Support : Cara Gampang | Creating Website | Johny Template | Mas Templatea
Copyright © 2013. Budak Conan - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Modify by CaraGampang.Com
Proudly powered by Blogger