Selamat Datang di Budak Conan

[KRISIS LAHAD DATU] Felda Akan Baiki Kerosakan Felda Sahabat

Friday 29 March 20130 comments

Segala kerosakan di kawasan penempatan penduduk dan tanaman di Felda Sahabat 16, Lahad Datu, Sabah akan dibaiki selepas Ops Daulat selesai sepenuhnya.

Pengerusi Felda, Tan Sri Mohd. Isa Abdul Samad memberitahu, pihaknya hanya menunggu kebenaran pasukan keselamatan bagi membolehkan pegawai Felda membuat penilaian terhadap kerosakan di kawasan tersebut.

Gambar Hiasan

"Apabila Felda mendapat kebenaran memasuki kawasan krisis barulah kita dapat mengetahui bentuk kerosakan yang menimpa rumah penduduk.

"Kita juga akan menilai kerosakan pada pokok kelapa sawit dan infrastruktur di Felda berkenaan. Kita akan pastikan semuanya dinilai dengan betul dan penduduk mendapat pembelaan sewajarnya," katanya.

Mohd. Isa ditemui pemberita selepas merasmikan program memperkasakan kontraktor bumiputera di Dewan Majlis Perbandaran Port Dickson (MPPD), dekat sini hari ini.

SUMBER: KLIK SINI
Share this article :

Post a Comment

Penafian - Budak Conan tidak akan bertanggungjawab atas segala komen2 pelawat. Setiap komen adalah dari peribadi individu terbabit dan tak ada kena mengena dengan Budak Conan. Walaubagaimanapun sebarang komen yang mendapat bahtahan dari pelawat lain, Budak Conan akan pertimbangkan delete komen terbabit demi menjaga keharmonian pelawat secara keseluruhannya terutama komen lucah & iklan.

 
Support : Cara Gampang | Creating Website | Johny Template | Mas Templatea
Copyright © 2013. Budak Conan - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Modify by CaraGampang.Com
Proudly powered by Blogger