Selamat Datang di Budak Conan

[KRISIS LAHAD DATU] 'Doa Org Selamat' - SMS Terakhir Wira Negera

Wednesday 13 March 20130 comments

Allahyarham Prebet Ahmad Hurairah Ismail, 24 dari Tujuh Rejimen Askar Melayu Diraja berpangkalan di Tawau yang terkorban dalam pertempuran di Sg Nyamuk Tg Batu semalam

"Kali terakhir arwah (menghantar) SMS ialah 10 Mac (Ahad) beritahu dia kena 'standby' untuk ke Lahad Datu," katanya sambil memberitahu Allahyarham telah empat tahun berkhidmat dalam tentera.

`salam abah,ma doa la orng slmt...era'.


"Kali terakhir (Allahyarham) jumpa saya ialah pada hari raya Aidilfitri 2010, selepas itu kami banyak berhubung melalui telefon dan SMS," katanya kepada pemberita ketika ditemui di rumahnya di Kampung Bayu Lalang di sini, hari ini.

"Kali terakhir arwah menelefon saya pada 1 Mac, masa itu dua anggota polis terkorban. Arwah beritahu suruh doakannya sentiasa selamat sebab dia nak pergi ke Lahad Datu.

SUMBER: BELIA BANGKIT

AL-FATIHAH Buat Allahyarham..


Share this article :

Post a Comment

Penafian - Budak Conan tidak akan bertanggungjawab atas segala komen2 pelawat. Setiap komen adalah dari peribadi individu terbabit dan tak ada kena mengena dengan Budak Conan. Walaubagaimanapun sebarang komen yang mendapat bahtahan dari pelawat lain, Budak Conan akan pertimbangkan delete komen terbabit demi menjaga keharmonian pelawat secara keseluruhannya terutama komen lucah & iklan.

 
Support : Cara Gampang | Creating Website | Johny Template | Mas Templatea
Copyright © 2013. Budak Conan - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Modify by CaraGampang.Com
Proudly powered by Blogger