Selamat Datang di Budak Conan

[KRISIS LAHAD DATU] Anwar Dalang Utama?

Saturday 2 March 20130 comments


BC ada membaca pendedahan oleh Blogger Keris Putera (KLIK SINI) yang lantang mendedahkan bahawa Anwar lah sebenarnya dalang disebalik Krisis Lahad Datu yang kini disahkan telah mengorbankan 2 Anggota Perajurit Negara.

Tambahan pula Media Antarabangsa juga telah mengesahkan pembabitan pemimpin pembangkang dari Malaysia yang terlibat dalam Krisis ini.


Rakan sekutu Anwar di Sabah juga turut mengakui penglibatan Anwar. (KLIK SINI)


Terdapat dakwaan bahawa Anwar menawarkan janji kepada mereka sekiranya menang PRU13 nanti, beliau akan menawarkan autonomi kepada Sabah yang menjadi punca utama kumpulan ini menceroboh Lahad Datu sebagai proses awal 'mengapai' impian mereka untuk mendapatkan Sabah.

Masyaallah.. Anwar nie, tak cukup dengan tabur janji & menipu pada rakyat, orang asing pun dia dok tabur janji-janji manis. Sanggup jual & gadai keselamatan negara demi matlamat politik sempit dan rakus. 

Adakah Anwar nak lihat Lahad Datu nie jadi seperti di Selatan Thai?
Adakah Anwar nak jadikan Lahad Datu jadi seperti Khasmir?






Share this article :

Post a Comment

Penafian - Budak Conan tidak akan bertanggungjawab atas segala komen2 pelawat. Setiap komen adalah dari peribadi individu terbabit dan tak ada kena mengena dengan Budak Conan. Walaubagaimanapun sebarang komen yang mendapat bahtahan dari pelawat lain, Budak Conan akan pertimbangkan delete komen terbabit demi menjaga keharmonian pelawat secara keseluruhannya terutama komen lucah & iklan.

 
Support : Cara Gampang | Creating Website | Johny Template | Mas Templatea
Copyright © 2013. Budak Conan - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Modify by CaraGampang.Com
Proudly powered by Blogger