Selamat Datang di Budak Conan

PRK Kuala Besut: Moleh sangat buat bulan Ramadhan

Friday 28 June 20130 comments


URA-URA mengatakan Suruhanjaya Pilihanraya (SPR) bercadang untuk mengadakan pilihanraya kecil Kuala Besut, Terengganu pada bulan Ramadhan ini amatlah disokong oleh banyak pihak.

Pilihanraya kecil untuk mengisi kekosongan kerusi DUN yang berlaku di kawasan tersebut berikutan kematian penyandang Datuk Dr. A Rahman Mokhtar itu, perlu diadakan dalam tempoh 60 hari dari tarikh makluman kekosongan oleh Speaker DUN.

Dengan berlangsungnya pilihanraya kecil tersebut pada bulan Ramadhan, kita dapat menjangkakan kurang atau tidak ada langsung ucapan berbunyi hasutan dari pemimpin-pemimpin pembangkang terutamanya.

Ini penting untuk disebutkan kerana parti yang bertuhankan politik seperti PAS dan PKR biasanya tidak peduli masa dan waktu untuk memaki hamun pemimpin BN yang tidak sehaluan dengan mereka. Lagi banyak diingatkan yang asal usul PAS itu dari parti Islam, lagi ligatlah dia memaki hamun tak ingat dunia.

Sekurang-kurangnya bila ada bulan Ramadhan ini yang mana kalau buat kebaikan, pahalanya dilipat kali gandakan, tapi kalau buat kejahatan, dosanya pun dilipat kali gandakan juga, mungkin PAS akan kurang buat hal sedikit tanpa perlu diingatkan selalu seperti sekarang.

Selain ucapan, puasa pada bulan Ramadhan itu juga ... BACA LAGI
Share this article :

Post a Comment

Penafian - Budak Conan tidak akan bertanggungjawab atas segala komen2 pelawat. Setiap komen adalah dari peribadi individu terbabit dan tak ada kena mengena dengan Budak Conan. Walaubagaimanapun sebarang komen yang mendapat bahtahan dari pelawat lain, Budak Conan akan pertimbangkan delete komen terbabit demi menjaga keharmonian pelawat secara keseluruhannya terutama komen lucah & iklan.

 
Support : Cara Gampang | Creating Website | Johny Template | Mas Templatea
Copyright © 2013. Budak Conan - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Modify by CaraGampang.Com
Proudly powered by Blogger