Selamat Datang di Budak Conan

PANAS! Facebooker Pro Pakatan Nak Bunuh PM??!!

Friday 15 March 20132comments

Sebuah pemilik akaun telah mengelarkan kenyataan nak bunuh Perdana Menteri, DS Najib Razak dalam komennya. Dengan pendedahan oleh satu page politik iaitu Isu Politik Semasa (IPS) , 'print screen' yang berjaya dirakam menunjukkan pemilik akaun facebook ini mengeluarkan kenyataan hendak bunuh Najib.



Hasil pemeriksaan BC, akaun facebook terbabit bukanlah akaun sebenar sebaliknya hanya akan palsu. Malahan ramai yang percaya akaun tersebut milik seorang india kerana nama dan gambar profil yang digunakan oleh akaun ini merujuk kepada kaum india.

Page IPS mendedahkan lagi 'wajah' sebenar pemilik akaun palsu terbabit:-



Sungguh keji apabila pemilik akaun ini yang rata-rata cukup jelas mempromosikan parti pakatan menggunakan banner tertera khalimah Allah namun menggunakan identiti bukan islam. Ini satu penghinaan bagi Islam..



Apa motif beliau mengeluarkan kenyataan nak bunuh najib tapi menggunakan profile sebagai seorang india? adakah pemilik akaun pro pakatan ini cuba mewujudkan pertelingkahan antara kaum tatkala semua kaum di Malaysia sedang bersatu hati dikala insiden Lahad Datu menimpa Malaysia?


Mohon pihak polis ambil tindakan lanjut ke atas tindakan kurang ajar pemilik akaun facebook ini..

Share this article :

+ comments + 2 comments

15 March 2013 at 11:06

orang india ada 'Bin' ke?

15 March 2013 at 12:18

Kakirayau kb: tahu xpe.. kah kah kah..

Post a Comment

Penafian - Budak Conan tidak akan bertanggungjawab atas segala komen2 pelawat. Setiap komen adalah dari peribadi individu terbabit dan tak ada kena mengena dengan Budak Conan. Walaubagaimanapun sebarang komen yang mendapat bahtahan dari pelawat lain, Budak Conan akan pertimbangkan delete komen terbabit demi menjaga keharmonian pelawat secara keseluruhannya terutama komen lucah & iklan.

 
Support : Cara Gampang | Creating Website | Johny Template | Mas Templatea
Copyright © 2013. Budak Conan - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Modify by CaraGampang.Com
Proudly powered by Blogger