Selamat Datang di Budak Conan

#KL112 : PANAS! Muqadimah Kekacauan Hari Nie.

Saturday 12 January 20132comments

Mlm tadi berlangsungnya countdown yang dihadiri oleh pemimpin parti pembangkang serta NGO Pro Pembangkang sebagai slot terakhir sblm berlangsungnya Himpunan Shamsidar #KL112 hari nie.

Video nie menjadi bukti secara terang-terang Hishamuddin Rais menghasut anak2 muda untuk membenci Najib & UMNO. Kata beliau lagi 'Kita harus melakukan aksi'.

Ape 'AKSI' yg dimaksudkan?? Adakah ianya akan digerakkan oleh Squad Tempur yg diketuai oleh Mahasewel Adam Adli? Sy percaya pasti kejadian bersih sebelum nie akan berulang. Rakyat harus peka dan sedar, rusuhan dan kekacauan nie akan dimulakan oleh pihak mereka.


Tidak mustahil,mereka sekali lagi akan menjadikan PDRM sebagai kambing hitam utk disalahkan dalam episod kali nie. Saya harap,PDRM dapat menjalankan tugas dgn baik utk menjaga keamanan yang kita cintai.

Video Bukti Hishamuddin Rais Berikrar Mahu Gulingkan Kerajaan.


WE WANT PEACE!!


Share this article :

+ comments + 2 comments

12 January 2013 at 10:16

tumpang lalu....
saja blogwalking baca artikel...

Anonymous
16 August 2013 at 14:47

Kalau Hishamuddin Rais.... tamabh 1000 lagi macam dia pun tak boleh guling kerajaan. Kecuali dia join dgn syaitan... pas tu cabut ... luar ngr... den jadi hampih macam skrg.

Post a Comment

Penafian - Budak Conan tidak akan bertanggungjawab atas segala komen2 pelawat. Setiap komen adalah dari peribadi individu terbabit dan tak ada kena mengena dengan Budak Conan. Walaubagaimanapun sebarang komen yang mendapat bahtahan dari pelawat lain, Budak Conan akan pertimbangkan delete komen terbabit demi menjaga keharmonian pelawat secara keseluruhannya terutama komen lucah & iklan.

 
Support : Cara Gampang | Creating Website | Johny Template | Mas Templatea
Copyright © 2013. Budak Conan - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Modify by CaraGampang.Com
Proudly powered by Blogger